Ha nu så skoj ni kan!

Weeehaaa! Fredag idag och strålande väder! Sitter fortfarande på kontoret men hoppas kunna smita ifrån lite tidigare idag och ta en fika med en kompis!
Den söta sambon (som nu luskat ut min blogg hihi) är i Barcelona med kompisar så jag får roa mig bäst jag kan själv.
Får se om vädret håller i sig i helgen, då passar jag på att försöka vara ute annars blir det smyckestillverkning och annat roligt kreativt som jag vet gör min pojkvän lite nervös. Jag lovar att inte möblera om baby ;-) Puss på dig kärleken!

Ha nu så skoj ni kan så hörs vi snart igen!
Kramar

Kommentarer
Postat av: ginis

Sv: Tack så mycket! :)

2008-04-25 @ 12:36:26
URL: http://ginis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0