Ole Henriksen - kan det vara nåt?

Hej allihop! Vilken morgon - strålande sol! Underbart! Synd att jag måste sitta på kontoret hela dagen idag...hade ju hellre varit ute kan jag säga!

Igår beställde jag nya hudvårdsprodukter. Har haft Decléor ett tag men vill prova nåt nytt kände jag. Ole Henriksen är ju känd för sina naturliga produkter som stjärnorna i Hollywood är så förtjusta i och jag tänkte - tja varför inte? Beställde via en butik på nätet igår och produkterna är redan på väg!!! Helt fantastiskt :-) Vilken service! Så nu väntar jag spänt på mina nya hudvårdsprodukter, hoppas det ligger en avi i brevinkastet när jag kommer hem idag!
Ole Henriksen produkttrio i gruppen Ansikte / Kit & paket hos Hudoteket (A356612)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0